Re: BIOS - dane użytkownika jak zmienić

Autor: Alfred Motyka <gruby_typ_CUTTO_at_gazeta.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 20:19:32 MET

Konrad Kosmowski wrote:

> Ale co z poziomu BIOSu nie możesz ich zmienić? To nie jest tam na 100%
> fabrycznie zakodowane. :) Jeżeli nie ma tego w BIOS do zmiany to często
> w laptopach w BIOS grzebie się za pomocą specjalnych aplikacji, może i
> do tej Toshiby coś takiego jest (tzn. MUSI być).

no właśnie z poziomu BIOSu nie widze kompletnie nic, przeglądałem go
bardzo dokładnie - tak mi się wydaje ;) - zanim zadałem pytanie. Jest
tam tylko pole PASSWORD:REGISTERED/UNREGISTERED (do wyboru). Tyle.
Z poziomu systemu - nie wiem, przeinstalowywałem go tyle razy w tzw.
międzyczasie, że nie mam teraz żadnego softu dodatkowego.

pzdr
am