Dyski się gryzą, jak psy.

Autor: francuz <francuz68_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 15:24:21 MET

Małem na kompie dwa dyski Maxtor(Master) i Caviar(Slave). Działały super
bez żadnych konfliktów. Wyzworkowane Maxtor na CS i Caviar na SL.
Niedawno zrobiłem reinstalkę i już problem. Po podpięciu Caviara jako
drugiego zawiecha systemu i nie idzie zainstalowanie go do systemu. Bios
widzi go poprawnie zainsalowanego. Wewnętrzny programik od cipsetu płyty
głównej także. Potem następuje konkretna zawiecha i już nic nie można
zrobić. Dysk nie padł bo sprawdzałem na drugim kompie i biega dobrze.
Wyzworkowanie na Master-Slave i Cs - Cs też nic nie daje. Czy to może
być wina oprogramowania antywirusowego? Mam jeszcze oprócz antywira
program Acronis Privacy Expert - może to on tak chrzani, ale to raczej
niemożliwe. Konfliktu w menadzeże nie widać. Podpięcie i używanie
odwrotnie odpada bo Maxtor i większy i szybszy. Co z tym fantem robić?
Win XP Prof. i płyta Asusa pod intela.