Re: problem z instalacja XP

Autor: loli <SPAMloli_pop_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 11:29:45 MET

> Czyli podłączasz klawiaturę na PS/2 . Bootujesz się z CD z systemem
> liveCD (knoppix , sysrescueCD ... ) i klawiatura nie działa ?
Nie nie moge w ogole zbootowac, bo wyswietla sie napis:
To boot from cd press any key . . . . . . . .
jak dojdzie do 5 kropek to bootuje z ide

> A uruchamiałeś się z dyskietki DOS . Jakie są efekty ?
Niestety nie mam tam stacji dyskietek, ale mysle ze by
zadzialalo.

> W BIOS zawsze działa jak rozumiem ?
Dziala.

Aha i klawiatura po uruchomieniu win dziala, wiec nie mam pojecia
jak, ale przestaje dzialac na chwile w ktorej trzeba wcisna press
any key :/.

Zauwazylem jeszcze jena rzecz. Otoz moja wersja minixa laduje sie
"bez ostrzezenia", czyli od razu i uruchamia sie. Gdy wyswietli sie
prompt nie moge nic wcisnac, ale jezeli ponapierniczam w klawiature
(na raz z 20 znakow), slychac na plycie glownej pip (nie glosniczek
systemowy, tylko jakis inny mniejszy). I klawiatura dziala :/.
Niestety ta operacja nie dziala przy bootowaniu z plyty xp, nie wiem
dlaczego.