problem z instalacja XP

Autor: loli <SPAMloli_pop_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 10:33:10 MET

Witam.
Otoz komputer: 40 gb dysku, cel 2.4 GHz, msi p4mam2, 256 ddr
i odtwarzacz dvd, czylii chyba najprostrza konfiguracja.
Po uruchomieniu systemu wszystko jest ok (mozna wejsc do biosu,
jedno pik), nastepnie okienko verifying dmi pool data, boot from cd.
Potem pokazuje cos w tym stylu: to boot from cd press any key
i kilka kropeczek (czas na wcisniecie klawisza). I tera problem:
    Od momentu verif... nie dziala klawiatura :/. Tzn nie dziala pause,
ctrl alt del, nie mozna nic wcisnac, po tym czasie laduje sie w98.
Odpalilem inny OS (jakis tam minix - taki maly linux) i rowniez nie
dziala klawiatura.
    Czy ktos mnie oswieci co jest nie tak, w biosie na tyle ile sie znam
to ustawilem. Moze jakis konflikt sprzetowy (audio, grafika, lan
zintegrowany)?
    Pomozcie prosze bo mi sie wczoraj pozno w nocy skonczyly
pomysly.