Re: jaki tuner tv

Autor: Malik <malik_at_sympatia.pl.NOSPAM>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 03:09:56 MET

> Chciałbym kupić tuner tv do kompa na PCI. Na allegro idą jak woda karty
> oparte na chipsecie PHILIPS 7130. Jestem zielony w temacie, więc co kupić,
> żeby było stereo, dobry obraz i cena do 120 zł?

Chipset jest ważny ale jeszcze ważniejszy producent.
Na polecam WinFast.

Najlepszy stosunek jakość/cena ma: "WinFast TV 2000 XP Expert"
Ja szukałem na alegro a kupiłem w proline:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=WINFAST+TV+2000+XP+E
zobacz komentarze, cool sprzęt za nieduże pieniądze.

A jak chcesz wydać trochę więcej, albo masz starego kompa
to lepszym wyborem jest "WinFast PVR2000 PAL FM MPEG2"
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=WINFAST+PRV2000
sprzętowa kompresja do MPG2, nie zarzyna kompa przy nagrywaniu.