nieposłuszna drukarka

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 00:11:59 MET

Mam drukarką Brother HL2030
Tani laser bo tani i tyle..
Drukowałem kiedyś na papierze Internationa Paper PolJet ale to tylko
okazjonalnie kupiony bo nowa drukarka i miałem kilkanaście dokumentów
których jakość musiała pozostać długowieczna.
Teraz skończył sie ten pobiera i drukarka odmawia współpracy kartki
przyjmuje pojedynczo, bo z podajnika jak jest więcej niż 15 kartek to ma
problemy z pobraniem - wałek wyciągający kartkę pcha karta w zupełnie
innym kierunki niz trzeba, jak jest mniej jak 10 kartek to pobiera
bezczelnie wszystkie kartki i tyle drukowania. jedna strone czegoś
włożyć odręcznie i równo to sie czasem zdarzy ale jak mi przysżło teraz
wydrukować 30 stron dokumentu to mnie krew zalewa wkładaj poedynczo
kartki i drukując nie 30 stron od początku do końca tylko marnując
dodatkowo 20 kartek na równe wydruki bo przecież ręcznie nie zawsze da
sie prosto włożyć (projektantowi kawał kija przez łeb co tak madrze
wymyślił podajnik ręczny ze nie widać co sie wkłada ponieważ wydrukowana
kartka zasłania miejsca na podawanie kartek ręcznie)

CO Mam teraz zrobić? Czy jestem skazany teraz na używane papieru PolJet
(jutro kupie ponownie tą drożyznę i niepotrzebną jakość) ale obawiam sie
że cos jest z drukarką. Dzisiejsze nocne boje robie na papierze PolLux.
Gdybym włożył PolSpeed to pewnie drukarka by mnie zasztyletowała tym
papierem albo pochłonęła całą ryze z marszu. -_-".

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.