czy hdd na usb jest bootowalny ?

Autor: sango <kysio_at_chello.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 21:07:15 MET

mam pytanko czy wyjecie z kompa systemowego hdd
i wrzucenie do zewnetrznej obudowy na usb spowoduje,
ze taki dysk przestanie byc bootowalny czy tez nadal
bedzie ok ? rozumiem, ze to jest supportowane przez
nowsze biosy ?

mam dwa dyski - jeden z winxp a drugi linuxem -
z przyczyn, ktorych nie chce mi sie wyjasniac gryza sie
i linux musi byc odpinany, zeby wszystko w windzie
chodzilo tak jak powinno ... wolalbym zatem miec
linucha w obudowie zewnetrznej do bootowania
wtedy kiedy tego srodowiska potrzebuje ...