Re: Drukarka laserowa - remont

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 18:50:04 MET

Użytkownik "Gibol" <gibol@skrzynka_w_goglach.com> napisał w wiadomości
news:ejlgv2$6ms$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam! Co wypadałoby wymienic w drukarce laserowej po 44 tys kopii. Wiem
ze
> beben ale czy cos wiecej czy wystarczy sam beben? Wydruk na zdjeciu:
> http://gibol.info/testowa.jpg

Generalnie po 44tys to niewiele sie powinno wymienic.. toner, moze beben (w
drozszych modelach beben starcza na 60tys kopii)
W twoim przypadku problemy sa co najmniej 2:
- beben (lub brudny walek) - wskazuja na to pionowe paski
- folia grzalki - wskazuje na to "echo", czyli np. powielenie naglowka
"Minolta Pagepro" kilka razy na stronie.

Generalnie warto sie zastanowic, czy naprawa jest oplacalna... na moje oko
inwestycja rzedu 350-400zl (chociaz nie znam cen do minolty i troche
strzelam)

Pozdrawiam
Michal