jaki LCD 17"/19" do 1000 pln

Autor: lelek <lelek_at_gNOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 15:33:20 MET

Witam serdecznie,

Szukam monitora LCD 17" lub 19" w cenie do 1000pln. Przeszukałen archiwum,
ale wnioski są jednoznaczne: wszystko co porządne kosztuje powyżej 2k.Mam
chaos i dlatego postanowiłem zapytać szanownych grupowiczów i dyskutantów.

Monitor będzię wykorzystywany:
- 60% przeglądanie netu itp
- 20% praca biurowa (Office itp)
- 10% gobróbka zdjęć amatorskich i grafika ()Corel Photoshop)
- 5% programy projektujące typu AutoCad
- 5% filmy, gry

Mam kaprys by LCD wisiał na ścianie ze zględu na małe mieszkanie.

Na początku myślałem o LG 17" L1770 , ale znajomy sprzedawca zaproponował mi
LCD SAMSUNG 19" 940B. W archiwum grupy za to wyczytałem, że godny polecenia
jest SAMSUNG 17" 173p plus, ale niestety sporo droższy.

Nie wiem co wybrać? Proszę Was o pomoc bo we wtorek muszę złożyć zamówienie.

Pozdrawiam,

lelek