Gdzie sklepy?

Autor: norman <norbertkNOSPAM_at_neostrada.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 12:48:05 MET

Witam chcę wziąźćna raty komputerek, nie jestem z warszawy, ale mysle ze tam
kupie najtaniej. A wiec gdzie w okolicach Arkadii, lub w centrum znajde
sklep ktory umozliwi mi kupno na raty komputera a ceny nie beda zbyt
wygorowane? Slyszalem ze Proline cieszy sie dobra opinia, gdzie jest
umiejscowiony w wawie? Prosze o sugestie. A jak odbywa sie proces kupowania
na ratu w komputorniku np? Trzeba ich odwiedzic osobiscie?

--
Pozdro
norman