DFI LANPARTY UT RDX200CF-DR i Nvidia

Autor: legus <legus_at_polbox.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 12:53:17 MET

Witam,
Zastanawiam sie jak bedzie wspolpracowac w/w plyta glowna z kartami
graficznymi nvidii. O SLI nie mysle, plyta wspiera crossfire.
Prosilbym o opinie uzytkownikow podobnego lub podobnych rozwiazania. Czy
nie bedzie zadnych problemow ??
Mam juz wiedze na temat wspolpracy NV4 z x550. Sprawuje sie dobrze.
Nie wiem czy to moze byc istotne, ale uzywam linuksa wiec problemy z M$
mnie nie interersuja. Raczej jak sprawuje sie sam hardware w/w konfiguracji.
Pozdrawiam