Re: Wypasiony kompakt ze stabilizacją - czyli wybór pomiędzy Can

Autor: gina.gina <gina.gina_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 12:06:56 MET

Bunio <bunio@o2.pl.KASUJ> napisał(a):

> Cóż nie jestem mistrzem fotografii,
> ale zależy mi na dobrych fotkach z wyjazdów turystycznych
> także w trudnych warunkach (i bez statywu).

 Musisz się zdecydować, cz traktujesz rzecz amatorsko czy ?,
 w pierwszym wypadku radzę tak jak kolega
 Canon PowerShot S2 IS, a Canon PowerShot G7 zdecydowanie odradzam
  gdyż jest on znacznie słabszy pod każdym względem użytkowym.

 W drugim przypadku, za te same pieniądze radzę lustrzankę cyfrową
 np. Samsunga

  The GX-1S wasn't actually created by Samsung -- it's the now-discontinued
  Pentax *ist DS2 with a Samsung label on it. Same goes for the GX-1L, which
  is the same as the *ist DL.

   http://www.skapiec.pl/site/cat/2/filtr/_504_0_0_0_0_0_0_0_0_0/3

    Samsung GX-1L lub

     Samsung GX-1S