Karta graficzna Radeon 9600 a Win98

Autor: Wito <elwitjam_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 10:11:27 MET

Witam!
W laptopie mam kartę graficzną ATI Mobility Radeon9600 Series. Mam
zainstalowane WinXP oraz W98. Niestety nie mogę nigdzie znaleźć sterownika pod
W98. Z tych które są niby polecane żaden nie chodzi. Już w trakcie instalacji
wywala błędy. Tylko w jednym przypadku przy próbie instalacji hydravision
wszystko instaluje się bez problemu, ale po restarcie wywala konflikt karty ze
sterownikiem. Bardzo zależy mi na tym aby móc zmienić rozdzielczość pod Win98,
gdyż obecnie pracuje tylko na standardowej. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł będę
wdzięczny. Pozdrawiam.
Wito