Re: Wypasiony kompakt ze stabilizacją - czyli wybór pomiędzy Canon IS S3 a nowym G7

Autor: sango <kysio_at_chello.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 08:32:24 MET

>ISa miałem już w rękach, jak dla mnie super, szybki, wygodny
>i ładny. Czy ktoś miał już kontakt z nowym G7 zwłaszcza w
>porównaniu z S3?

jesli jeszcze nie czytales to zerknij na opinie o IS tutaj ...
http://www.skapiec.pl/site/cat/2/comp/79421_komentarze/

G7 - brak raw, niezbyt wygodnie sie toto trzyma ;-) tak sie zastanawiam
dlaczego wykluczyles canony serii a630. Na pewno nie maja takiego
poteznego zoomu ale kreca niezle filmy i sa tansze ...