Panorama 20''

Autor: rwerp <roman.werpachowski_at_gmail.com>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 19:01:18 MET

Proszę o pomoc, bo mam mętlik w głowie... Może mi ktoś
uszeregować w kolejności od najlepszego do najgorszego te modele?
Zdecydowałem że mała plamka może być, wymagania jak na początku
wątku.

Belinea 102035W
Philips 200WP7ES
ViewSonic VX2025WM
Fujitsu-Siemens S20-1W

Wiem że NEC 20WGX2 jest najlepszy, ale chyba mi nie dadzą tyle
pieniędzy na niego icon_sad2.gif

Jeżeli ktoś nie wie jaka kolejność, to niech przynajmniej odpowie
(jeżeli potrafi) na takie pytania:

- jak jest z kątami widzenia w tych modelach?
- jak jest z równomiernością podświetlenia?

Roman