2 pytanka: jak grafa do 500zl na AGP , dodatkowy zasilacz...

Autor: bobofrut <09998beztego_at_interia.pl>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 17:41:55 MET

1.>Mam zamiar zmienic karte grafiki i interesuje mnie cos o wydajnosci
min. GF 6600 GT pod AGP. Jakie polecacie karty...?
2.> Drugie pytanie dotyczy zasialnia: w kompie ma zasilacz 350 W, a te
nowe karty maja dodatkowy kabel zasilający... i jak by mi nie uciągnął
zasilacz to czy moglbym podlaczyc drugi zewnetrzny (z rupieciarni
czyli za darmo) masa do masy, +5V dodatkowego zasilacza do + 5V z
dodatkowego kabla karty....

Pozdro