Sie grzejeeee....

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 16:35:51 MET

Witam

Od wczoraj mam karte graf GigaByte 7600 GS z silent pipe.

Prog zwalniania ustawiony jest na 120'C. Ja mam gdy siedze w windowsie
ok 70'C i przed chwila pierwszy raz gralem - w gre dolaczona do karty -
Call of Juarez, po godzinie skonczylem i odrazu zajrzalem jaka jest
temp karty - 91'C - to nie za duzo?:>

Karta nie podkrecana - wiec powinlo byc ok na seryjnym chlodzeniu.

W obudowie mam jeden wiatrak 92mm, w poniedzialek bede mial jeszcze z
tylu 120mm (polamal w transporcie i czekam na nowy :/)

Pozdrawiam
Rafal