Re: zwiechy myszki

Autor: Gippo <gippoart_at_gmail.com>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 15:40:19 MET

Gippo napisał(a):

> ech.. na odpalenie linuxa z live cd nie wpadlem :D
> mam pare dystrybucji :) zaraz odpale jakas i sprawdze :)

no to teraz juz przynajmniej conieco wiadomo :)
na linuxie mycha podobnie dziala ( a wlasciwie nie dziala :) )
czesciej sie wieszala niz na windzie :)
czyli sprawe systemu mozna pominac ( generalnie jestem swiezo po
formacie wiec system od poczatku eliminowalem ale nie zaszkodzilo
sprawdzic i sie upewnic :) )

to w takim razie zostaje port ps2 lub wada mychy.. myszke sobie
zamowilem pare dni temu ( profilaktycznie ) na alledrogo i z wejsciem
usb - mam nadzieje ze bedzie dzialala... ech dziwne ze mycha sama z
siebie poszla sie walic :/

pozdrawiam

|Gippo   gg:2364689 |
|www.gippo-art.xt.pl|