Re: zwiechy myszki

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 15:24:06 MET

Użytkownik "Gippo" <gippoart@gmail.com> napisał w wiadomości
news:ejke9o$rq4$1@news.telbank.pl...
> witam
> pisalem na grupie od windows.xp ale nie uzyskalem dobrych odpowiedzi.
>
> mam myszke A4Tech Presto 321
> kulkowa i kablowa
>
> coraz czesciej ona mi sie zawiesza... niewiadomo kiedy jak i po co :)
> nie ma jakiejs zaleznosci odnosnie sytuacji kiedy sie wiesza... ale zwykle
> uzycie procesora w momencie zwiechy jest znikome - czesto nawet bedac na
> pulpicie i nic nie robiac nie mozna ruszyc.
> zwiechy takie trwaja od 1 sekundy do nawet 2 min.. a pozneij to juz
> wkurzam sie i robie reboot. czesto jest tak ze nie pomaga reboot i musze
> [...]

Pytanie podstawowe to to czy myszka jako sprzet sie zawiesza czy system
przestaje ja obslugiwac.
Zmien myszke (na probe nawet najtansza, sa chyba teraz po 10zl), jesli to
nie pomoze to znaczy ze masz powazniejszy problem albo z systemem (moze
wirusy lub inne smiecie) albo ze sprzetem (malo prawdopodobne uszkodzenie
portu PS2 -- wtedy mozesz jeszcze sprobowac myszka na USB).

Proponuje tez odpalic inny system (niz ten ktory masz zaintsalowany). Aby to
zrobic bez reinstalacji od razu mozesz sprobowac jakis Linux Live CD, np.
Knoppix, lub SLAX (polecam, zajmuje kolo 200mb) lub ewentualnie Windows XP
Live. Zabootujesz bezposrednio z plyty CD i zobaczysz czy myszka pracuje
poprawnie.

--
rb