Re: 3 tys zł na sprzęt

Autor: axell <axell126_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 10:33:49 MET

> Mam do wydania 3 tys na kompa. Z części jakie chce zostawić ze starego
> kompa to monitor, napędy DVD i to koniec. Komp używany będzie do celów
> multimedialnych, głównie gry. Pytanie co jest teraz na topie i jaki
> zestaw byście polecili? Ważnym wymaganiem jest też cichość działania
> sprzętu :).

Jeżeli zależy Tobie na grach to kup sobie konsolę a nie PC, dodatkowo
kup sobie tani biurowy komp ze wszystkim zintegrowanym na płycie i
wentylatorkiem tylko na zasilaczu (będzie cichutki) no i jeszcze sporo
kasy powinno zostać w kieszenie np. na gierki. Odpowiedz może nie do
końca taka jaką oczekiwałeś, ale zamiast pakować kupę kasy w piec (PC)
lepiej kupić konsole której gry mają dużo lepszą grywalność.

axell