Re: sluchawki z mikrofonem...

Autor: NoBy <ny_at_se.ne>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 23:10:31 MET

Jacek Maciejewski pisze w
<news:7z026t4z4il0.1pexcl35mht65.dlg@40tude.net>:

> A najważniejszego nie wymieniłeś. Muszą mieć muszle tak duże by
> uszy się mieściły, bo inaczej po pół godzinie nie będziesz już
> wiedział jak je poprawiać :)

To ja jeszcze dodam - mikrofon mocowany do słuchawki, zamiast do
kabłąka to IMO porażka. To samo, choć w mniejszym stopniu, dotyczy
miejsca wyprowadzenia przewodu. No i jak masz wielką głowę - jak co
niektórzy ;) - to kabłąk powinien być odpowiednio szeroki.

--
NoBy   MD5: 486cf5eee849c8de7bb630e4aaa8b761