Re: uszkodzone HT ?

Autor: Andrzej <andkas1_at_wp.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 21:50:54 MET

qwerty wrote:

> Użytkownik "Andrzej" <andkas1@wp.pl> napisał w wiadomości

> Ludzie, qrwa opisujcie dokładnie. :|

dokładnie mogę opisać, ale nie chciałem zanudzać
chcę po prostu wiedziec, czy dopuszcza się mozliwosc uszkodzenia HT w procesorze

> Jaki system?

WinXP

> Na jakim jądrze? W biosie występuje ten błąd ?

nie,
podczas uruchamiania systemu, juz pod sam koniec kiedy pojawia
sie tapeta.
lubi sie też zawiesić WinFast TV podczas próby zrzucania do mpeg2

> Jakie masz
> podzespoły w skrzynce ?

płyta Asus P4P800-E, pamieci Geil 4x256

> Jakie napięcia ? Jakie masz temperatury ?

w normie

> Jak wyglądają
> kondensatory ? Patrzyłeś pamięci memtestem - ew. goldmemory ?

wszystko jest OK,
wielogodzinne testy zmęczeniowe (Prime95, memtest86+) przechodzi

> Od jakiego czasu
> wiesza Ci się komp ?

od czasu wstawienia P4 i włączenia HT
przedtem, gdy był P4 bez HT przez 3 lata nie byłi żadnego problemu