Re: Seagate - Dyski SATA pionowo

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 12:39:18 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:ejg9v4$kj$1@flis.man.torun.pl...

> "webjay" ejem9d$ncd$1@nemesis.news.tpi.pl

> Ja raczej preferuję rozwiązania proste. :)
> Jeśli będziesz tak rozbudowywał/uciszał -- sprawdzaj :)
> stale temperaturę dysków, bo może się okazać, że jednak
> układy chłodzenia zawodzą, a temperatura bywa zabójcza.

ja mam ochote nieco sie pobawic po prostu. wydaje mi sie, ze przy takiej
masie miedzi - a bedzie tego z okolo 3kg nawet nie potrzebowalbym
radiatorow, choc z cala pewnoscia zwieksza o wiele powierzchnie oddawania
ciepla - zarysykowalbym nawet stwierdzenie, ze projekt z radiatorami
obeszedlby sie calkowicie bez nawiewu.

no zobaczymy - czas wszystko pokaze. jesli wszystko uda sie zrobic, to dam
znac na grupie.. tymczasem trzeba zamowic miedziane plaskowniki, dociac
wszystko i nawiercic do montazu.

dzieki za mila dyskusje.

pozdrawiam,
Kamil