Re: Monitor LCD panoramiczny do 1800zł

Autor: Cmoxy <cmoxy_at_abcdefgh.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 08:41:53 MET

>Ja tam nie czytam tekstu podczas przewijania. Na CRT też nie
>czytałem. Wolę nieruchomy ;-)

>Ostatecznie wybrałem Fujitsu-Siemens S20-1W, jako zapasową opcję
>(nie dadzą tyle kasy) Belinea 102035W.

no to faktycznie masz "nie za mały piksel"
bo jeden z najmniejszych :)

moja rada standardowa iiyama E2200WS 22", ma DOBRE Kąty widzenia prawo lewo
gora jak MVA jedynie ustępuje patrząc od dołu, wszystkie pozostałe
wymagania są spełnione...ma ROWNE podswietlenie w przeciwienstwie do
jakiejkolwiek MVA którą wymieniłeś, dobre regulacje zeby wzrok nie palił od
czytania tekstu, dobre warunki gwarancyjne...super brak smuzenia w tekscie
dzięki szybkiej reakcji CZARNY BIAŁY CZARNY 5ms a nie w odcieniach szarosci
jak pozostałe monitory.