Re: Matryca LCD do zabudowy

Autor: Clico Fantastico <nospam_at_nospam.com>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 00:57:10 MET

Tomasz Sanecki wrote:
> tak ale pewnie na kupowany 'do zabudowy' dostajesz gwarancje.. a
> gwarancje na taki w obudowie tracisz w momencie jej otwarcia.

Dokładnie, dobrze by było mieć gwarancję, chociaż w ostateczności
obejdzie sie bez tego.

Znalazłem takie coś
http://www.sklepwww.pl/kioski/index.html?target=Monitory_dotykoweMonitory_dotykowe_LCD_Kiosk.html

ale po pierwsze za małe (muszą być 19 cali), po drugie za drogie, a po
trzecie ekran dotykowy jest do moich zastosowań zupełnie zbędny.

Na allegro są matryce, ale bez elektroniki, zapewne wyciągnięte z
jakichś padniętych monitorów. Żeby coś wyświetlały, trzeba do nich
dołożyć jakieś moduły, a to rozwiązanie jest w tym przypadku nie do
przyjęcia.

Właściwie potrzebuję matrycy z elektroniką, za to bez jakiejkolwiek
obudowy, tak żeby włożyć w swoją obudowę.

Przy okazji, czy są jakiś dobre cenowo i dostępne w Polsce alternatywy
dla płyt VIA EPIA ? Interesuje mnie taka mini płytka ze zintegrowanym
prockiem, grafiką i dźwiękiem. Wydajność procka na poziomie zbliżonym do
PIII 1GHz w zupełności wystarczy.

Kuba