mój zestaw (pod Scythe Ninja)

Autor: Jacek Popławski <jpopl_at_interia.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 23:28:53 MET

Kupiłem w końcu Asusa K7V-X SE, czyli na VIA i włożyłem do tego Athlona 64
3000+. Scythe okazało się wcale nie tak trywialne w instalacji, najpierw
zastanawiałem się jak to zapiąć, potem jak założyć wentylator. Wentylator
jednak działa, bo jest bezgłośny. Procesorkowi zimno. Dziękuję wszystkim za
odpowiedzi.

PS. Teraz pora na wymianę wentylatora z ATI Radeon 9800 Pro na coś pasywnego.