Re: Prosze o ocene zestawu PC

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 23:18:42 MET

"OMSON" ejg25f$a5k$1@nemesis.news.tpi.pl

> Wybacz, zachowalem sie jak gowniarz - to siem wiencej nie poftoorzy! ;) :)

Wybaczam. (jak polski papież Ali Agcy wybaczył -- czyli karania za zły swój czyn nie unikniesz)

> Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie ma" - jest!

Pomiędzy 'nie ma' i 'jest' nie ma różnicy. :)

--spacja
  _______ _____________________ _
 (_______) leszekc@@alpha.net.pl | |
  _____ ____ _____ _ _ _____ | |
 | ___) | _ \ | ___ || | | || ___ || |

Postscriptum: Owe 1030 to jak kolor w dawnych telewizorach (gdy w sprzedaży
              były i czarno-białe, i kolorowe) bo bije na głowę inne dyski.
Najpierw myślałem, że Komputronik/ProLine/Cośtam się pomylił, więc rzuciłem
okiem do dokumentacji Seagate i sprawdziłem dokładniej. No i w tej sytuacji
16 MiB cachu ma swoje uzasadnienie, albowiem przy mniejszych transferach ma
to nikłe znaczenie. :) Zastanawiam się nad tym, jak mam napisać: Telewizory
'czarnobiałe' czy 'czarno-białe'? Bo one raczej nie były ani 'czarnobiałe',
ani 'czarno-białe', ale szaro-szare. ;)