Który z tych dwóch modeli, Toshiba czy Fujitsu ?

Autor: Jajcarz <jajcarzd1_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 22:56:27 MET

Witam

Moi drodzy szukam jakiegoś laptopa w granicach okolo 3000 zł. Generalnie
chciałem kupić coś w miarę sensownego w stylu

- Procek Intel Core
- Pamięć >= 512 MB
- Dysk >= 80 GB

I tu natknąłem się na dwa modele:

1) Fujitsu siemens Amilo Pro V3505

http://www.afgcomputers.pl/fujitsusiemens-v3505-t205051280-windows-home-p-6028.html

2) Tosgina Satelite A110-293

http://www.afgcomputers.pl/toshiba-satellite-a110293-t135051280dvdrw-p-6039.html

Ceny są miarę oki, każdy ma dodatkowo windowsa. Tylko teraz pytanie czy
będzie zasadnicza różnica w wydajności między Core Duo a Solo bo Fujitsu
ma duo a Toshiba Solo ? Czy pobór energii przez ten dwurdzeniowy jest może
większy co przełoży sie na krótszą prace na baterii ? Mam paru kumpli co
mają Toshibę i sobie je chwalą choć fujitsu ostatnio też chyba nieźle stoi
z jakością.

Prosiłbym o jakieś konstruktywne za i przeciw co do tych modeli.
Będę wdzięczny za wszelkei info.
Pozdrawiam