Re: Karty pamięci - tymczasowy trend czy nowa rewolucja?

Autor: ZZ <someone_at_indigo.ie>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 17:45:28 MET

"Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> wrote in message
news:ejcas8$or6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Co sądzicie na ten temat? Karty pamięci flash przyjmą się na rynku jako
> nowy standard wymiennego nośnika danych, czy raczej czeka je podobny los
> jak ciekawostka w postaci DataPlay?

no ja mam taka nadzieje - przy okazji pobytu w Shanghaju
nabylem tanio 5 kart SD1GB wzbogacajac moja kolekcje
(2x 500MB i 2GB). Ale uzywam ich w kilku urzadzeniach
(lacznie z telefonem MDA), mam na nich dokumenty, muzyke
i filmy i juz sie zapelnily :-( Fajnie by bylo aby 1GB karta
kosztowala w granicach 10zl, fajnie by bylo tez aby upowszechnily
sie playery MP3 na karty (mialem jeden ale sie zepsol, jak
na zlosc juz po mioch azjatyckich przygodach)

Zz