obudowa na dysk unitek/techtop Y-3350US

Autor: ARO <nie_at_dam.mejla>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 15:59:22 MET

Witam.

Czy kts z Was spotkal sie, lub korzysta z obudowy (kieszen zewnetrzna) na
dysk 3,5" firmy UNITEK/TechTop Y-3350US ? Ponizej podaje dwa adresy, gdzie
mozna sobie o niej poczytac:
http://www.tech-top.com.hk/product_detail.php?product_id=287

Interesuje mnie jak ta kieszen sprawuje sie z dyskami SATA II, gdy
podlaczona jest do kompa przez USB? Dysk mam na mysli konkretnie WD3200KS.
Ma ktos z Was to ustrojstwo i moze opisac czy to dziala i czy sprawia
problemy?

Mam klopot, bo mam nowy dysk (j.w.) i nowa kieszen (j.w.) i jak robie cos z
tym dyskiem za posrednictwem kieszeni, to chwile jest dobrze, a potem wywala
bledy i komunikat, ze dysk lub polaczenie sieciowe jest uszkodzone. Partycje
sobie znikaja, a dysk nie zawsze da sie sformatowac. Niestety chwilowo
(przez kilka nastepnych dni) nie mam jak sprawdzic dysku na kompie z
normalnym kontrolerem SATA, stad moje pytanie.

pozdro

--
ARO