Re: Pomocy! komputer sam się wyłącza

Autor: <kaktus2_at_op.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 13:39:09 MET

> Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w
> wiadomości news:ejdt3n$qt1$1@news.onet.pl...

> ... i napisz jaki masz zasilacz...
> I w ogóle, co to za komputer;]
>

> --
> Pozdrawiam
> Brovar

płyta główna: ASUS A8N5X - nVIDIA nForce4, AMD Hammer
typ BIOSu Award (03/20/06)
procesor: AMD Athlon 64 3000+
karta graficzna: RADEON X700 - ATI Radeon X700 Pro
HDD: Samsung HD160JJ (149 GB, IDE)
Napęd: LG Super Multi GSA-4167B
Obudowa CHIEFTEC BG-01B-B-SL 350W 20/24 ATX z wbudowanym zasilaczem

Pozdr.
Moher