Re: Asus M2N i jazda z HD sound - nietypowe

Autor: Szo <f_r_u_b_a_s_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 19:18:08 MET

Użytkownik "Luke" <paranid@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ejd05o$66k$1@news.lublin.pl...

> ja jestem uzytkownikiem takiej plyty i moj kolega ma taka sama. u mnie
> instalowany win xp sp2, u kolegi win2000. i nigdy problemow z dzwiekiem
> nie bylo. zarowno przy instalowaniu sterow z asusa, jak i przy sterach
> nforce z nvidii + audio z asusa. po prostu w biosie wlaczona dzwiekowka +
> hd audio, potem system + stery i wszystko dziala. co moze tam nie dzialac
> ?

hihi zdziwilbys sie co moze nie dzialac ;) przy klikaniu na instalacje
steroow do soundmaxa dostaje komunikat ze "nie wykryto magistrali dzieku
HD".. i roob co chcesz.. :>

rozumiem ze bios w swej zlozonosci ;) opcje dzwieku ma tylko w jednym
miejscu gdzie do wyboru jest front panel (disabled / ac'97) i HD audio (auto
/ disabled)? pierwsze jest u mnie jako ac 97 a drugie jakie auto.. zreszta
wszelakie kombinacje nic nie daly.. to moze podajcie jakie macie biosy..
moze tu jest problem..

--
pozdr
Szo