Re: Karta graf: Galaxy, a Gigabyte

Autor: ppview <prezentacje_at_op.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 18:58:15 MET

Rafal M wrote:

> ofercie tej karty i proponuje mi karte GIGABYTE GeForce 7600GS 256MB
> DDR2/128bit TV/DVI PCI-E (Silent Pipe)
>
> Czy to dobry wybor?

Jak lubisz przegrzewające się karty, trudności z OC i kombinowanie z
dodatkowymi wentylatorami w obudowie to świetny ;-)
IMHO lepiej jednak zmień sklep + kup coś chłodzonego np. Zalmanem.
Podwyższy to żywotność karty (sam rdzeń wytrzyma z reguły b. wysokie
temp., natomiast np. kondensatory na karcie juĹź niekoniecznie) i zadba o
Twoje uszy (ew. hałas, a właściwie jego brak).

> Pozdrawiam
> Rafal

Pozdr.