Re: Nagrywarka nie rozpoznaje nośników RW

Autor: kaJ <kaj551[wytnij>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 13:43:47 MET

w <news:ejc59v$ojn$1@flis.man.torun.pl>
Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Inna sprawa, że ja nie używam ani Nero, ani Alkoholu. :)

            Udało mi się wyczyścić tą płytke w nagrywarce LG, która jest
zainstalowana w kompie pod Linuxem, programem K3b.Poczatkowo program
sie "pluł" że to nie jest własciwy nośnik..itp, ale kliknąłem "force" i
poszło. Co ciekawe zaraz po tym włożyłem ja do neca i ten odczytał
prawidłowo jej parametry, czyli TDK601saku; DVD-RW,-czyli tak jak jest
w rzeczywistości. Następnie wypaliłem neckiem niewielka ilość danych,
zapis sie udał, ale co najciekawsze teraz NEC juz nie rozpoznaje tej
płyty jako DVD RW tylko jako zwykłą płytę DVD-R. No i oczywiście o
skasowaniu jej nie ma mowy. Wychodzi na to że do tego mojego NECA
4571A, który jest taki "mądry" potrza mieć jeszcze drugą nageywarkę aby
wszystkie funkvję działały prawidłowo...:(.

--
pozdrawiam
k.j