Pomocy! komputer sam się wyłącza

Autor: Moher <kaktus2WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 13:29:55 MET

Od kilku dni mam problemy ze swoim komputerem. Ale po kolei, chyba złapałem
jakieś świństwo z internetu, przy każdym skanowaniu antywirusem lub
antyspywarem komputer wyłącza się. Nieraz po restarcie system nie zdąży się
wczytać następuje ponowny restart. W międzyczasie złącze DVI monitora (Samsung
173p plus) ni stąd ni zowąd albo się popsuło albo nie wiem co się stało,
monitor przestał działać. Podłączyłem łacze analogowe i monitor działa.
Chciałem zreinstalować system(Windows XP Pro), ale nie mogłem, ponieważ po
właczeniu komputer nie rozpoznaje mojej płyty bootowalnej z systemem.
Zmieniło się ustawienie w BIOSie, czy co? Ustawiłem w BIOSie bootowanie z CD.
Ponownie chciałem reinstalować system, płyta uruchomiła się, pliki wczytywały
się i... komputer znowu się wyłączył. Nie wiem czy to jest wszystko z sobą
powiązane czy to są osobne problemy? Proszę pomóżcie bo nie wiem jak sobie
poradzić.