Nagrywarka nie rozpoznaje nośników RW

Autor: kaJ <kaj551[wytnij>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 10:54:22 MET

Witam..
Niedawno zakupiłem nagrywarkę NEC 4571A. ogólnie jestem z niej
zadowalony ale jest jeden problem, otóż jak chcę skasować jakiś nośnik,
czy to DVD RW czy CD RW, program, w którym to robię (Nero , Alcohol)
twierdzi że "Płyta nie jest płytą RW". ASPI mam najnowsze. nagrywarka
jest prawidłowo wykrywana przez system, zaktualizowałem firmware do ver
.1.02 i nic się nie zmieniło. Dzieje się tak z nośnikami TDK,Platinium,
Esperanza-innych na razie nie sprawdzałem. Dodam że stara nagrywarka
LG- wymienione płytki rozpoznaje prawidłowo jako RW i kasuje je.
Zastanawiam sie czy ten typ nagrywarki ma już taką przypadłość czy z
moim egzemplarzem jest coś nie tak ?.
Czy ktoś się z czymś takim spotkał ew. mógłby mi coś doradzić, to
proszę o odpowiedż...

---
pozdrawiam
k.j