Re: Szybkosc drukowania

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 09:38:45 MET

"Piter" <jazz_20@wp.pl> wrote in message
news:ejbv28$ni1$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
>

> Drukarka HP Laser Jet 1300 ze standardowa iloscia pamieci czyli 5,6 MB.
> Podczas wydruku pliku pdf (duzo grafiki, okolo 300 stron) drukarka drukuje
> bardzo wolno, tzn. drukuje jedna strone, czeka okolo minuty, drukuje
> kolejna
> itd.
>
> Rozmiar zadania jest spory, czy przyczyna powolnego druku jest maly
> rozmiar
> pamieci czy tez wolny procesor tej drukarki (133 MHz)

Obawiam sie, ze procesor, bo ja mam podobne objawy na HP 4000 (100MHz) z
72MB pamieci. Jest taka opcja (kiedys ustawilem, teraz juz nie pamietam
gdzie to bylo w opcjach) w Acrobat zwiazana z przezroczystoscia, dzieki
czemu zmniejszasz zlozonosc strony i duzo szybciej drukuje - ma to znaczenie
zwlaszcza przy skanach wrzuconych do pdf.

pozdrawiam
Zbyszek