Re: Kombinacja graficzna

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 08:18:41 MET

Zachu napisał(a):
> Masz już ten monitor. Bo można taki z przełącznikiem dostać i nie ma
> zabawy w kombinatorykę.

Jak by to ując LCD służy mi tylko i wyłacnzie do zadań użytkowych,
serwer dziwnych rzeczy też ma monitor - z którego nei korzysta się
cześto - czasem doraźnie jak domowy jest zajęty.
Mam tez mała platforme testową a do tej monitora już brak :/ I stąd ten
pomysł.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.