Re: Monitor do zdjęć RTG

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 04:44:52 MET

"Darek Kotarba" ej9pt1$p4$1@news.onet.pl

> Nie wiem czy mój soft obsługuje DICOM (w żadnym menu tego
> nie ma, a w ogóle co to jest ?),

Mogę Ci pokazać fotkę RTG palca w tym czymś. Obrazek ISO
(do zamontowania na przykład w DaemonieToolsie) liczy sobie
20.3 MiB, a tenże skompresowany do formatu ACE 6.4 MiB.

  http://www.leszekc.w.tkb.pl/paleciso/ <-- skompresowany ISO do ACE

Trzeba zamontować do pierwszego po dyskach napędu. (przynajmniej
u mnie tak jest, to znaczy zamontowanie do literki A -- daje zły
efekt) A później poruszać myszką, przytrzymując Ctrl lub podobne
funkcyjne -- uzyskuje się wówczas na przykład powiększenie.

E.