Adobe Flash zawiesza kompa

Autor: <mexesWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 01:27:12 MET

Witam,

Mam ostatnimi czasy następujący problem - komputer zawiesza się pokazując
bsod'a, czyli słynny niebieski ekran. Zauważyłem, że dzieje się to podczas
wyświetlania animacji flash - ale nie zawsze, tylko od czasu do czasu
(widocznie zależy od animacji). Jest to niezależne od rodzaju przeglądarki
(Avant, IE, Firefox) czy komunikatora (GG, tlen). Informacja w bsodzie wydaje
się nieistotna - czasem jest "win32k.sys" czasem coś innego, czasem
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL czasem nie.

Podaję konfigurację swojego komputera z informacją po strzałce co w niej
zmieniałem aby pozbyć się problemu jednak bez rezultatu

- System operacyjny - Windows XP Pro SP2 -> przeinstalowany
- Procesor - Pentium III 800MHz (FSB 133MHz)
- Płyta główna - Abit VH6-II (chipset VIA Apollo) -> wgrane najnowsze
sterowniki Via4in1, wgrany najnowszy bios(7F)
- SDRAM - 2 DIMMy 512MB+128MB -> wyjmowałem i sprawdzałem każdy pojedynczo
- Grafika - GeForce3 Ti 200 -> różne sterowniki, sprawdzałem też GeForce DDR
- w gniazdach PCI - tylko sieciówka -> przekładana do 2 innych gniazd, również
sprawdzana inna sieciówka
- napędy IDE - nagrywarka TEAC-W516EB, 2 dyski Seagate 80GB i 20GB ->
odłączałem nagrywarkę i jeden dysk
- Zasilacz 250W

Proszę o pomoc, bo naprawdę nie mam już pomysłu co robić. No chyba że wymiana
procesora albo płyty głównej, ale to już ostateczność.