Re: Nagrywarka DVD Samsung 182 vs inne

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 00:26:51 MET

Użytkownik "herman" <rhermaszewski@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ej9mtb$nts$1@nemesis.news.tpi.pl...

> kupilem LG H22

No i dobrze kupiles... nie jest to moze mercedes, ale generalnie zakup
optymalny. W razie czego - serwis LG w polsce jest calkiem sprawny :)

Ja po sprzedaniu ponad setki nagrywarek LG, sprzedalem 1 samsunga (na
wyrazne zyczenie klienta ja sprowadzalem)... no i w ciagu 7 dni pojechal na
reklamacje, wymienili na nowa nagrywarke... z ktora tez byly problemy... Jak
tu sie nie zrazic?

Pozdrawiam
Michal