Numer hardwarowy karty SD

Autor: <puniek46_at_gazeta.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 23:06:13 MET

Mam pytanko: Jak zmienić numer wewnętrzny karty pamięci SD?
Nie chodzi mi o numer Voluminu ale jakiś wewnętrzny numer (identyfikator)
karty, że to ta a nie inna?
Chodzi o to, że mam legalny program, za który zapłaciłem i który jest
dystrybuowany na karcie pamięci SD i chciałbym zrobić sobie kopię zapasową
programu na innym egzemplarzu nosnika (SD). Niestety zmiana numeru Voluminu
programem VolumeID nic nie zmienia.
Czy wie ktos jak zrobić by tą drugą kartę poamięci "upodobnić" do tej drugiej?

Pozdrawiam