Re: opinia o drukarce Epson AcuLaserPrint C1100

Autor: Adam Szewczak <horses_at_usuń.poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 22:35:33 MET

Użytkownik "MaciejF" <maciejfr@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:74ed.00000174.4558c06b@newsgate.onet.pl...
> Witam,
>
> Poszukuję desperacko opinii o drukarce Laserowej Epson Acu LaserPrint
> C1100
> Koszty eksploatacji, jakość druku
> i nie chodzi mi dane marketingowe ze strony
> producenta czy hurtownika w Polsce.
>
> Pozdrawiam
> /Maciej

    A przepraszam do czego to ma byc drukarka.

Powiem w ten sposob, dosc stara konstrukcyjnie, jakosc druku hmm ... marna.
No to zdjec toto sie napewno nie nadaje. I jezeli bedzie na oryginalach
drukowac to droga w eksploatacji.
Chyba jedyna zaleta to to ze ponoc drukuje na tych foliach transferowych do
tkanin i ceramiki.

PZDr
Adam