Re: zestaw pod Scythe Ninja

Autor: kupson <2s_at_ls.s>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 21:58:33 MET

Jacek Popławski napisał:
> Postanowiłem w końcu wymienić płytę, zależy mi na slocie AMD i ciszy,
> więc wybór padł na:
>
> - Asus K8U-X
> - AMD Sempron 2600++ na 754
> - Scythe Ninja Plus
>
> Czy ktoś się orientuje czy Ninja ochłodzi to w trybie pasywnym? A może
> kupić szybszy procesor? Na ciszy zależy mi bardziej niż na wydajności CPU.

A może ciut lepszy Semp z Cool'n'Quiet? Jeżeli komp nie będzie non stop katowany to przy włączonym CnQ podejrzewam że już bez najmniejszego problemu pasywnie. Ja na Sempronie 3100 w momencie gdy CnQ działa mam jakieś 25-30 stopni. Chłodzi go AC Silencer 64 i schodzi wówczas na obroty w okolicach 800 rpm - niesłyszalny. W stresie obroty do 1500, też pomijalne bo zaglusza go każdy HDD.