ABIT BD7II-RAID - Ile ta plyta moze miec RAM-u

Autor: Paweł <ppf9_at_USUN_TOpoczta.fm>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 19:52:15 MET

Witam wszystkich

Czy możecie mi powiedzieć ile kości RAM DDR mogę wsadzić do
tej płyty. Niby są 3 gniazda, ale za nic w świecie nie
potrafię uruchomić wszystkich 3 gniazd i nie wiem co jest. W
instrukcji obsługi z tego co zrozumiałem jest napisane tak
jakby 2 i 3 gniazdo było ze sobą połączone i nie wiem o co
tu może chodzić. Czy to znaczy, że jednak tylko dwa gniazda
działają?

This motherboard provides three 184-pin DDR DIMM sites for
memory expansion available from minimum memory size of 64MB
to maximum memory size 2GB DDR SDRAM(DIMM2 & DIMM3 are sharing).

--
Jeśli chcesz się podzielić swoją wiedzą, zajrzyj na strony
  pl.wikipedia.org - Encyklopedia tworzona przez internautów