Kombinacja graficzna

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 19:42:25 MET

chce podłączyć dwa komputery do jednego monitora i wymyśliłem sobie taki
oto patent:
Mam karte MATROX dualHead - która ma taki sprytny kabelek na dwa
monitory CRT (gniazdka).
Po LCD został mi kabelek z bolcami po obu stronach. i teraz zagwozdka.
Czy jeśli podłącze Wyjście z grafiki do tej drugiej grafiki za pomoca
tego dualhead to się coś może uwalić? Czy moze się coś uwalić w
monitorze? Wiem są rozwiązania dedykowane do takiego podłączenia. ale
gdybym uzywał tego naprzemiennie raz jeden raz drugi komputer to raczej
niczego sie nie da uszkodzić?

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.