Klawisze w Toshibie L10 - skąd wziąć?

Autor: Samotnik <samotnik_at_WYTNIJ.samotnik.art.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 18:50:28 MET

W tym szajsie już dwa klawisze mi odpadły, ułamały się zaczepy. Już
nawet nie chcą się kropelką kleić. Używam klawiatury normalnie, chociaż
szybko i dużo. Jeden klawisz wytrzymał rok, drugi rok i dwa miesiące.
Ech...

No ale właśnie - czy ktoś ma pomysł, jak kupić pojedyncze klawisze do
tego lapka? W serwisie (AC z Bielska-Białej) mogą mi sprzedać całą
klawiaturę za 50 EUR netto ;-) Jak się wkurzę, to kupię, ale może ktoś
wie, czy ktoś nie sprzedaje aby gdzies klawiszy na sztuki?

--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/