Re: zestaw pod Scythe Ninja

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 15:11:32 MET

Użytkownik "Jacek Popławski" <jpopl@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ej9ue2$cli$3@nemesis.news.tpi.pl...

> Co to jest Infinity? URL do sklepu proszę.

> Obudowę i tak mam kupić nową.
>
> Nie odpowiedziałeś czy Scythe Ninja wychłodzi pasywnie tego Semprona.

wychlodzi. mam A64 3000+, spokojnie daje rade na pasywie. przy obnizeniu
taktowania (a masz taka softwareowa mozliwosc) u mnie procek ma 28^.
i kup sobie mocniejszego procka - zapas mocy nieraz sie przyda, a jesli nie
jest Ci potrzebne to przetaktujesz w dol, na Twoim miejscu poszedlbym w
s939.

pozdrawiam,
Kamil