Re: Play Station 3 czy XBOX 360.

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 15:04:55 MET

Robert napisał(a):

> Ja chyba powoli do grania to sobie kupie konsole,
> w pc to ciągle za mało pamięci, za słaba karta, słaby procek
> a to sterownika brak i kupe czasu trzeba wgrywać grę,
> a tu moment i grasz żadnych kombinacji ze sterownikiem
> i grafika zawsze odpowiednia na maxa :)

Bo tak właściwie komputery nie były tworzone z myślą o graniu czy
oglądaniu filmów. ;) To zwyczajnie bardzo cwane urządzenia, które mogą
robić wiele różnych rzeczy ale nie zawsze robią to tak samo dobrze, jak
urządzenie zaprojektowane z myślą o danej rzeczy. ;)
Na konsoli przynajmniej nic się nie przycina jak na PC, bo twórca gdy
zna konfigurację, która ZAWSZE będzie taka sama. ;) A tu na PC jakieś
minimalne, zalecane, maksymalne wymagania, na tej karcie chodzi
idealnie, a na innej jakieś artefakty, ten sterownik ok inny już nie
itp. Ja nie jestem maniakiem grania, XBOX 360 to fajna sprawa, ładny
diesign, spore możliwości, zobaczymy jak PS3 - dla mnie produkt Sony
bije dzisiaj najnowsze dziecko M$ jednym - napędem nowej generacji,
podczas gdy w XB360 mamy standardowy DVD, HD jako zewnętrzny. Chociaż
jakby nie patrzeć, to może okazać się mądre posunięcie ze strony
Microsoftu, jeśli okazałoby się, że ich technologia nie przetrwa wojny
formatów - wtedy wypuszczą inny zewnętrzny lub nawet umożliwią wymianę
wewnętrznego. :)
Ja jednak jakoś ostatnio nie pędzę za idealną grafiką, nie gram zbyt
wiele i gdybym miał kupować konsolę, to pewnie klasycznego XB. :) Na
media center idealnie się nadaje. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/