Re: Newsy o sprzęcie gdzie?

Autor: Forever <tomasz_at_forever.sklep.pl.VALIDATE>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 14:40:44 MET

> Ja korzystam z 'FeedDemon 2.1.0.7 RC1', choć wyszła już RC3 ...
> dla mnie zaletą jest, że nie potrzebuje Javy ani .NET Framework,
> pozatym otwiera/subskrybuje linki RSS, których co niektóre inne
> czytniki nie chcą ruszyć.
>
> Podam Ci kilka linów do czytników, wybierz sobie.
> Jeżeli masz pytania dotyczące tych programów, to proponuję inną grupę,
> bo ta jak wiadomo jest sprzętowa.
> [...]

Dzięki za taką listę.
Przeprosiłem się z polskim RSSNEWSER i Breinfo
nakładek na IE nie uznaję.

Nie wiem jak wam ale mi rano kanał Proline na RssNewserze
nie działał natomiast na Breinfo bez problemów.
Teraz na obu chodzi prawidłowo.

PSS fajna to rzecz nawet nie myślałem.

Ale wymyśliłem jeszcze coś fajniejszego jak by wsiąść taki
czytnik na WWW (a są takie nawet google ponoć ma) i wstawić
jak ActiveDesktop sobie na Pulpit to była by jazda.
Świeże informacje bezpośrednio na pulpicie - warunek
ta aplikacja musiała by być maksymalnie uproszczona aby jej
przyciski/narzędzia nie zajmowały zbędnego miejsca.